Obserwatorzy

przyjaźń na dłużej TRESemme .



  
     Jak Wiecie Dzięki portalowi Wizaż mam przyjemność przetestować linię produktów, których jeszcze nie znam :  TRESemme BIOTIN +REPAIR 7   z unikalną formułą z Biotyną oraz  KOMPLEKSEM PRO - BLOND.
Widocznie odbudowuje 7 typów zniszczeń już po 1 użyciu , wzmacnia każde pasmo włosów od wewnątrz, aby pięknie wyglądały od zewnątrz . 


Oto przepiękne pudełko  z produktami do testowania : 



a w nim :  


 

- szampoon  BR Biotin + Repair 7, Shampoo with Biotin & Pro-bond Complex Szampon do włosów chroniący przed uszkodzeniami.
- odżywkę do włosów zniszczonych Biotin+ Repair 7 z Biotyną i kompleksem Pro-Bond , chroniąca przed uszkodzeniami.
- maskę do włosów zniszczonych Biotin+ Repair 7 z Biotyną i kompleksem Pro-Bond (maska do włosów chroniąca przed uszkodzeniami. 


 Pora na opinię :D


 

Szampon umieszczony jest w wygodnej czarnej buteleczce. Jak dla mnie butelka jest poręczna mimo swojej wielkości. (400 ml).
Szata graficzna przyjemna dla oka.
Konsystencja szamponu jest dość gęsta, kremowa. Bardzo mocno się pieni. Jest bardzo wydajny.
Zapach przypadł mi do gustu. Jest delikatny, ale utrzymuje się na włosach po umyciu.
Szampon nie obciąża włosów, nie sprawia, że szybciej się przetłuszczają.
W przypadku moich długich włosów po użyciu samego szamponu nie mam problemu z ich rozczesaniem.

Ogólnie moje włosy są delikatniejsze ujarzmione  i pełne życia. 



Odżywka umieszczona jest w wygodnej białej buteleczce. Jak dla mnie butelka jest poręczna mimo swojej wielkości. (400 ml). Kremowa konsystencja, bardzo wydajna.
Zapach przypadł mi do gustu. Jest delikatny, ale utrzymuje się na włosach po umyciu.
Odżywka nie obciąża włosów. Rewelacyjnie po jej użyciu rozczesuje się włosy.
Dodatkowo włosy są lśniące, miękkie i takie jakby mięsiste. Podoba mi się ten efekt.
Odżywka zdecydowanie spełniła moje oczekiwania.


Podsumowując odżywka idealnie nadaje się do moich nieposkromionych włosów, wygładzając je , sprawiając że są delikatne  miłe w dotyku.



Raz w tygodniu warto sobie zrobić maskę regenerującą dla włosów. Nie każda daje zamierzony efekt, ale ta zaproponowana przez Tresemme skuteczne nawilża i regeneruje zmęczone włosy. Maska jest bardzo delikatna- dobrze rozprowadza się na włosach. Dla lepszego efekt owijam wilgotne włosy ręcznikiem (czarem również nagrzewam ręcznik) aby otworzyć cebulki włosa. Dzięki temu włosy lepiej wchłaniają maskę. Po zmyciu maski (po ok 30min) włosy są nawilżone, pełne blasku i bardzo miękkie. efekt ten utrzymuje się przez cały dzień. Moim zdaniem jest to jedna z lepszych masek do włosów jakie miałam możliwość testować. 



Ogólna ocena:

zestaw TRESemme jest idealny dla kobiet z zniszczonymi włosami , łamiącymi się , rozdwajającymi  się końcówkami. Ta seria nie tylko poprawia wygląd ale też delikatnie i stopniowo poprawia kondycje włosów. Myślę że na długo zagości w  mojej łazience i śmiało mogę go polecić każdej wymagającej kobiecie. 







   




#testujemyzWizaż , #Włosy , #mojetresemme ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz